joi, 5 ianuarie 2012

Dintisori, primul canin, diverse...

De cateva zile mami a observat ca exista si  molarul primar in dreapta jos. In plus azi am constatat ca vin caninii. Primul este cel de pe maxilarul superior din partea stanga, e sparta gingia de ceva timp dar abia azi am observat. In total, are 13 dintisori.

Este bine, la controlul de 16 luni avea 12 kg si 84cm. A avut cateva zile mucisori dar am scapat repede de ei cu vitamina C -10 picaturi, oscillococcinum 6 zile, panadol la 8 ore 3 zile si 10 picaturi de Zyrtec seara la culcare. A renuntat de vreo luna de zile la mancat doar branza si lapte.

Eu, calutul si ham-ham pe 31 dec 2011
Ce ne dorim in noul an, sanatate pentru toti,rabdare multa pentru mine (ca am pierduto pe cea care o aveam),  intelegere, cooperare din partea lui gogosel (ca el pe toate vrea sa le faca singur, de la baut apa pana la citit povesti ) cu cat mai multe cuvinte noi si pe care sa le intelegem (buchia-?, cicicita-?, etc.) iar noul apartament in care ne vom muta din februarie sa devina casa noastra de vis.

In ultima zi a anului 2011 gogosel a adormit cu un sfert de ora inainte de ora 24 iar eu am asteptat sa beau sampania, sa mai treaca harmalaia de afara (de fapt, sa termine vecinii artificiile)  si gata m-am pus pe somn. Se zice ca cine doarme in noaptea de revelion va dormi tot anul. Eu sper sa dorm, la propriu, in noul an ca 2011 nu prea a fost generos cu mine din acest punct de vedere.

In prima zi a anului 2012 l-am dat pe gogosel la grinda, asta pentru ca nu am reusit sa-i taiem motul. 

Tuturor, un an mai bun decat cel care a trecut cu sanatate si plin de vise implinite !

Update  20 ianuarie 2012
A spart gingia si caninul urmator, cel de pe maxilarul superior din partea dreapta. Afost marait si ziua si noaptea in ultimele 4 zile, mofturos la mancare, deci a servit doar branza, diverse marci.Se vede si gingia umflata pe maxilarul inferior, in dreptul caninului stang. Ne aproiem de 14 dintisori.

2 comentarii: