marți, 6 martie 2012

19 luni jumate!

Nu-mi vine sa cred, 19 luni jumate si 16 dintisori. Nu-mi dau seama cand a trecut timpul . Deja ma gandesc cu groaza ca trebuie sa ma intorc la serviciu peste 4-5 luni( nu m-am decis daca ma duc cu o luna mai devreme). Problema este ca trebuie sa gasesc o bona care sa stea cu el. Am spus la cunostinte, dar va rog si pe voi daca stiti pe cineva disponibil dati un semn. multumesc anticipat.
In ultima luna au aparut si cei doi canini de jos, cel din stanga primul si de cateva zile si cel din dreapta. Chiar a fost tare marait pe 1 martie.
Ca si vocabular, multe cuvinte in bebelusasca stiute doar de el dar si unele noi (adi, pisi, aidi, ) si multe silabe(ta- tu, pa, be, ma, etc).
Ce ma nelinisteste sunt mai multe lucruri: 
-este foarte independent ceea ce face ca lucrurile sa mearga mai greu, vrea sa faca intotdeauna numai ce-si doreste el;
-sunt zile in care nu vrea sa se joace cu mine, pur si simplu daca eu incerc sa ma joc cu el, sa construiesc ceva (lego, sa pun pahare pe culori, piese de lego de aceeasi culoare in pahare colorate identic cu piesele, etc.) el vine si strica totul, le arunca;
-bea foarte multa apa pe parcursul unei zile, chiar o prefera laptelui;
-bea din ce in ce mai putin lapte dimineata si seara sau chiar deloc 2-3 zile la rand;
-nu mai mananca fructe deloc (nu a fost un mare consumator dar il pacaleam in amestec cu iaurtul sau coapte), manca banane dar acum sa nu le vada;
-nu mai iubeste nici iaurtul;
-nu pot sa fac nici macar un pas fara el ca se pune pe bocit de ne stie tot blocul.
Nu am intrat in panica m-am gandit ca e de la dinti. El e sanatos, chiar nu am avut probleme, a mai crescut, nu cred ca s-a mai ingrasat. Oricum duminica mergem la pediatru si voi vedea daca trebuie sa ma ingrijorez sau nu.
La multi ani, cu sanatate si multe bucurii dragul meu gogosel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu