marți, 31 ianuarie 2012

La balon

Azi am fost si noi pentru prima data la un loc de joaca indoor. In Cora Lujerului exista un loc de joaca mai mic pe care il frecventeaza prietena noastra Eva . Azi am zis sa-i tinem companie ca tot nu e de stat afara. Noi am mai dat roata locului de cateva ori, chiar am luat masa pe langa, gogosel s-a tot uitat la ceilalti copii care se jucau acolo dar nu dadea semne ca ar fi interesat. Azi am zis sa incercam, desi ceilalti copii erau mai mari decat el. Initial l-am dat Sorinei sa aiba grija si de el printre mingi, dar nu a fost chip (Incerc sa-l fac sa stea si cu alte persoane, nu numai cu mami). Statea cu mana pe plasa si ma tinea strans de degete iar daca ma departam putin, lua foc. Asa ca am fost nevoita sa intru si eu. Nu dadea semne ca nu-i place dar pentru inceput studia terenul, mai dadea cu o minge in Eva. Dupa jumatate de ora era in elementul lui, ca dupa alta jumatate sa faca galagie ca de ce-l scot. Am stat doar o ora pentru ca deja era tarziu si trebuia sa mai ajungem si acasa. Locul este ok, nu foarte scump, o ora costa 7 lei, mai sunt si masinute care functioneaza cu fise, 3 lei, tobogan, foarte multe mingi. In concluzie, un loc unde gogoseii pot sa-si consume energia pentru un somnic reusit.

2 comentarii:

  1. Tot in sectorul 6, cartierul Militari (in incinta Pietei Gorjului, la etajul 2), exista un loc de joaca si petreceri pentru copii numit Izzy Club (www.izzyclub.ro)

    RăspundețiȘtergere