joi, 24 martie 2011

Scutecim textil pe timp de noapte

 Am tot citit despre scutecele refolosibile cu o luna inainte de nasterea micutului dar am renuntat repede la ideea utilizarii lor.Recent,cu ajutorul colegei Oana, am comandat 3 scutece Little Lamb si noaptea trecuta a fost prima utilizare. Sincer am fost putin stresata, cel mic a fost mai agitat si m-am gandit ca poate trebuie sa se obisnuiasca cu ele. Nu stiu, vedem nopatea urmatoare. Deocamdata cochetam cu ideea utilizarii lor pe timp de noapte.
scutec little lamb
Motive pentru care vreau sa ma conving ca e bine sa le utilizez:

- scurgerile peste noapte (scutecul de unica folosinta devenea neincapator si trebuia schimbat);
-trezirea pe timp de noapte pentru schimbarea scutecului ceea ce pentru o mamica care nu a dormit prea mult in ultimele 8 luni este o problema ;
-perturbarea somnului micutului ca urmare a schimbarii scutecului;
-iritatiile/ eritemul fesier sa nu apara (nu am avut probleme dar nici nu vrem);
-eliminarea cremelor utilizate preventiv pentru iritatii/ eritem fesier(nu utilizam in exces);
-economii la buget avand in vedere ca cel mic are doar 8 luni si daca vom inlocui in totalitate scutecele de unica folosinta;
-contributia cat de mica la o natura mai curata (de cand e cel mic si noi mergem in fiecare seara cu un plasoi de scutece la container);
-utilizarea olitei (am citit ca ajuta).

Speram sa fie bine si sa trecem si pe timp de zi la scutece din material textil.

chilotel protectie flip
Am participat la un concurs pe tema asta pe blog-ul firmei de unde am achizitional cele 3 scutece.








Update 11 mai 2011
Mai nou scutecim  textil şi ziua şi noaptea. Am achiziţionat recent un Set start econobum, set compus din 3 chiloţei de protecţie si 12 bucati de absorbante prefold din bumbac.

2 comentarii:

  1. Buna!
    Cum e c scutecele econobum? Eu le folosesc de vreo saptamana si bebe se irita rau de tot... nu stiu ce sa-i fac..poate poti sa-mi dai cateva sfaturi.Multumesc.
    danutza1210@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, noi nu avem nici o problema. Folosesti si hartie speciala pentru kk? Il dau cu lotiune de corp pe Gogosel de la Sanosan dupa fiecare data cand intra in contact cu apa(baie sau spalat dupa kaka).Ii dai cu ceva copilului tau?

    RăspundețiȘtergere