sâmbătă, 23 iulie 2011

Hamul, prietenul omului, oare?

De azi Gogosel experimenteaza increderea in propriile picioruse cu ajutorul hamului (nu stiu daca are o denumire mai sofisticata) desi merge de o bucata buna de timp doar tinand un deget al meu, asa pentru siguranta. Am fost foarte fericita si ma gandeam ca e o mare realizare si un nou inceput. Totusi, ma gandesc la ce am mai citit pe net despre realizarile copiilor, realizari care sunt foarte discutate de mamici in parc.In timp ce una e fericita si povesteste cu patos isprava, cealalta mamica se streseaza automat (da al meu de ce nu merge, de ce nu mananca, etc., are sigur o problema).
O sa adaug si o parte din inregistrare mai tarziu, PROMIT.

PS1: Acum trebuie sa merg sa fac bagajele ca mergem la taraaaaa, la aer curat si papa bun. Mergem si cu mosii si va fi petrecereeee! O sa povestesc sigur.

PS2: A rasfoit Dana blogul si asa, de curiozitate, l-am "rasfoit " si eu. Pe mine m-a cuprins asa un sir de amintiri...O sa detaliez. Nu stiu pe ea.... Cred ca doar curiozitatea.......Cine e Dana? Sefa.......

PS3: Sefa, tractorul din stanga, sa nu crezi ca v-am uitat. Uneori as evada, asta pentru ca Gogosel e 100% mamos/ legat de mami si cred ca o sa avem ceva de lucru peste un an.

2 comentarii:

  1. Buna! Va invit la un concurs cu premii eco pentru bebelusi pe blogul nostru. Detaliile sunt aici: http://ecomami.wordpress.com/2011/07/08/ecomami-va-invita-la-concurs-cu-superpremii/

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru unii muma, pentru altii... depinde tare mult de copil. Stiu copii care nu au acceptat hamul deloc, altii care l-au folosit intens, iar altii care l-au folosit foarte moderat - cum e cazul nostru. 2 saptamani si atat. apoi saracul ham a devenit ham pentru calutul din cauciuc. :P
    Spor la explorat si un drum spre "independenta" cat mai scurt. ;)

    RăspundețiȘtergere