miercuri, 28 septembrie 2011

Amintiri

Petrecere la un anisor (23 iulie)
Mă tot uit la fotografiile facute lui Gogosel in ultimul timp si constat ca sunt mai putine comparativ cu cele din primul an (asta si pentru ca el necesita mai mult timp acum, nu stiu, poate, sau pentru ca ma simt mai obosita eu).

A trecut vara iar pe blog am scris destul de rar. Am fost  plecati o perioada la tara si acolo nu am incercat sa scriu, dar nici timp de stat la calculator nu era avand in vedere ca Gogosel misuna permanent pe unde nu te asteptai.

La petrecere a fost frumos, doar in familie, nimic pretentios. Conditie obligatorie purtatul coifului. Chiar mi-am incarcat bateriile pentru o perioada. Nu-mi venea sa cred ca anul trecuse.  

Sighisoara, Brasov, Sinaia


In saptamana urmatoare noi doi am ramas iarasi la tara dar de miercuri, 27 iulie, am plecat cu sora si fratele si familiile aferente in concediu (ei) pe la Sighisoara (3 zile), Brasov (in trecere pe la Biserica Neagra, Piata Sfatului), Sinaia (2 zile) unde a venit tati si ne-a luat acasa. La Sighisoara am stat la o pensiune foarte frumoasa si pe care o recomandam nu numai pentru pozitia in natura ci si pentru bucatele alese. Am fost si la Festivalul Medieval . La Sinaia am stat la o vila, noi doi mai mult "pe langa casa" vand in vedere ca eu vizitasem cu alta ocazie  Sinaia (un curs de o saptamana).

La mare, 15-20 august
Saturn, plaja aerisita, apa foarte curata, unde poti merge fara probleme cu copii. Eu am avut senzatia ca e o statiune in exclusivitate pentru familiile cu copii. Desi Gogosel e mare iubitor de apa, la mare a avut o retinere cand a vazut atata apa. Spre sfarsitul sezonului isi dorea sa stea in apa.
Dupa mare am fost iar la tara pentru o nunta 3 in 1, la care ne-am distrat, inclusiv Gogosel (nunta la care a participat si Mara, prietena) unde ei doi au fot mai ceva ca mirele si mireasa.

Provizii pentru iarna 
 Acum suntem proaspeti intorsi dupa o saptamana petrecuta iarasi la tara. Am fost sa punem castravetii, gogosarii, sa facem zacusca. Marea problma insectele care parca au intepat in aceasta saptamana in ciuda mai mult. Ce iubeste gogosel cel mai mult cand mergem la tara, baita in cadita, ca sare apa unde nu te astepti, daca dai cat mai tare din picioare si manute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu