marți, 4 octombrie 2011

Ajutorrrrr!

Am si eu o mare dilema: cum de reusesc mamicile cu pitici (sa zicem intre 1 si 2 ani) care nu au alt ajutor prin preajma (exceptamd sotul, care nici el nu e de mare ajutor) sa faca fata fiecarei zile. Sa se ocupe si de cel mic, sa se ocupe si de casa, sa faca si mancare sa fie totul ok iar ea multumita.... Eu am o mare problema, nu mai reusesc sa le stapanesc pe toate. Ce ma enerveaza cel mai tare e ca daca ma ocup de restul treburilor, ca si alea ne trebuie, reduc din timpul pe care trebuie sa-l petrec cu cel mic. Vreau niste idei, please....

Apropos de dileme, nu mai stiu ce sa gatesc.Asta e de fapt pana de idei. Voi ce mai gatiti, de unde va inspirati.

Multumesc mult

5 comentarii:

  1. of, cat de mult as vrea sa iti pot da macar o idee, dar nu prea stiu cum e sa fii complet singur...
    Sper sa reusesti repede sa prinzi din nou forte pentru a rezista .

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru incurajari, sigur, cu niste somnic si baterii incarcate o iau de la capat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am idei dar cunosc sentimentul asta foarte bine (cu 2 copii mici). Eu am inceput sa ma remotivez pentru partea de "gospodina" luandu-mi timp doar pentru mine sau efectiv neglijand mancarea, curatenia etc. Cu babysitter pentru o ora doua daca sotz nu e disponibil. Cu uneori o femeie la curatenie. Cu mancat in afara casei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca si eu am incercat sa gasesc pe cineva pentru curatenie dar tocmai in acele 2-3 zile in care mi-am sunat prietenele si cunostintele ca sa-mi recomande pe cineva trocmai atunci nu era nimeni disponibil.Apoi am renuntat, dar acum ma gandesc serios ca vreau pe cineva sa ma ajute.
    Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. solutia= ncicio solutie

    pur si simplu faci cat poti, cand poti, cum poti si te descurci de minune pana acum, ai incredere in tine si accepta sa mai fi si obosita si depasita de situatie, nimeni nu te va intelege mai bine ca tine.

    mame din lumea intreaga uniti-va :)

    RăspundețiȘtergere