vineri, 9 decembrie 2011

Uraaaaa! Am castigat premiul I!

Da am castigat. Cand am lasat comentariul la concursul Laurei "Voi ce puneti sub brad?Concurs de Craciun" nu ma gandeam ca o sa castig. Comentariul trebuia sa cuprinda un link cu jucaria pe care o preferi pentru cel mic de pe site-ul sponsorului si să-i spunem moşului o poezie de iarnă. Eu am ales o tabla magnetica pentru cel mic si ca poezie am scris "Iarna" de Vasile Alecsandri.Asa ca ieri am deschis mail-ul si am citit mesajul  Laurei :

 Buna,Mami de strumf :-)
Ai castigat premiul intai la concursul de pe blogul meu, n-ai mai revenit sa afli castigatorii. Data limita pana la care iti poti revendica premiul este 12 decembrie, dupa care voi trage la sorti alt castigator.
Laura

Asa ca ieri am revenit cu un mail cu adresa de expediere. Premiul consta intrun Set Printesa Disney (pentru fetite) sau un set Cars 2 (pentru baieti) plus un pachet pasta modelatoare PlayDoh.

Gogosel sigur o sa se bucure pentru jucarii


Multumim Laurei si sponsorului Iasicomanda pentru surpriza placuta

2 comentarii:

  1. Cu mare drag, m-am bucurat mult ca intamplarea a facut sa castige cititori noi la acel concurs. Sa-mi dai de stire cand primesti premiul daca totul e ok. Din pacate, Andreea (sponsorul nostru) a avut ceva probleme cu micuta nou-nascuta si a fost cam bulversata in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata suntem in posesia lui. premiul nostru tocmai de la Iasi, a sosit mai repede decat dosarul meu de creditare de la Fondul de garantare. Fondul e tot in Bucuresti, da cred ca vine curierul pe jos.
    Multumim tare mult Laura. Promit ca o sa trimit fotografii cu cel mic in verva creatiei.
    Multumim mult Laura iar sponsorului ii uram cat mai putine probleme cu cea mica.

    RăspundețiȘtergere